Sprzątanie biur Białołęka – korzyści z zatrudnienia firmy sprzątającej

W każdym biurze utrzymanie odpowiedniego poziomu czystości to ważna kwestia, która wpływa na komfort, bezpieczeństwo i wydajność pracowników oraz na wizerunek marki w oczach klientów. Trudno uzyskać na tym polu zadowalające efekty, jeśli brakuje osoby odpowiedzialnej za porządki. Najlepszym sposobem jest powierzenie prac porządkowych firmie, która zajmuje się sprzątaniem biur. Jakie korzyści płyną z tego rozwiązania?

Szeroki zakres usług sprzątania biur Białołęka

Zlecając sprzątanie profesjonalnej firmie możemy liczyć na szeroki zakres usług, dzięki którym powierzchnie biurowe będą lśnić czystością. Usługi obejmują zarówno podstawowe zadania, jak i zadania specjalne, które można zamówić jednorazowo zależnie od potrzeb. Sprzątanie biur obejmuje:

  • czyszczenie frontów biurek,
  • odkurzanie dywanów i wykładzin oraz mycie podłóg,
  • sprzątanie pomieszczeń socjalnych, kuchni i toalet,
  • podlewanie roślin,
  • przecieranie blatów mebli i urządzeń biurowych,
  • mycie powierzchni szklanych (w tym także ścianek działowych i mycie okien).

Dodatkowymi usługami, które można zamówić jednorazowo jest pranie dywanów i pranie mebli tapicerowanych.

Kompleksowe sprzątanie biur z zabezpieczeniem sprzętu elektronicznego

Profesjonalna firma sprzątająca dba o każdy szczegół w realizacji zlecenia. Jednym z nich jest dodatkowe ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia sprzętu elektronicznego. Jego uszkodzenie może znacznie zmniejszyć wydajność firmy i narazić właściciela na dodatkowe koszty – zakup nowych laptopów, drukarek, rzutnika i innych sprzętów, które są konieczne do efektywnej pracy. Warto skorzystać z usług firmy, która stosuje takie rozwiązanie – możemy mieć wtedy pewność, że w razie zniszczenia mienie będzie chronione, a dana firma jest rzetelna i godna zaufania.

Czyszczenie profesjonalnymi środkami i sprzętami

Powierzając sprzątanie biura na terenie Warszawy zewnętrznej firmie, można liczyć na kompleksowe usługi z wykorzystaniem profesjonalnych, dedykowanych środków czyszczących i specjalistycznego sprzętu, które są dostarczane przez zatrudnianą firmę. Doświadczona firma BogoClean organizuje we własnym zakresie niezbędne wyposażenie do sprzątania – stosuje przetestowane, wydajne i skuteczne środki. Takie rozwiązanie odznacza się wysoką efektywnością – profesjonalna chemia łatwo usunie wszystkie zanieczyszczenia. Odpowiednio dopasowane środki i sprzęt sprawiają, że powierzchnia jest właściwie pielęgnowana. Trafnie dobrana chemia przedłuży żywotność powierzchni i ochroni ją przed przedwczesnym zniszczeniem.

Oszczędność czasu usługobiorcy

Zlecenie sprzątania profesjonalistom pozwoli przedsiębiorcy oszczędzić sporo czasu. Kiedy za utrzymanie czystości nie odpowiadają stali pracownicy – a firma sprzątająca – zadania są realizowane w terminie, a wydajność zespołu utrzymuje się na wysokim poziomie. Dzięki zatrudnieniu firmy sprzątającej można odciążyć pracowników i umożliwić im skupienie się na zadaniach – trzymanie się terminów i wysoka jakość usług są kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania firmy i jej rozwoju.

Sprzątanie pomieszczeń według grafiku Twojej firmy

Częstotliwość, z jaką sprząta się biura zależy od wielkości i ilości pomieszczeń, ilości pracowników, a nawet branży, jaką zajmuje się przedsiębiorstwo. Usługę sprzątania biur można zlecić z dostosowaniem do grafiku ustalonego przez Klienta – usługa może być realizowana codziennie, tylko raz w tygodniu lub w dni wskazane przez zleceniodawcę.

Dodatkowo, Klient może sam zadecydować, w jakich godzinach będzie pojawiała się firma sprzątająca. Istnieje kilka modeli wykonywania usług:

  • w godzinach porannych, jeszcze przed rozpoczęciem pracy biura,
  • popołudniu po wyjściu ostatnich pracowników,
  • w trakcie dnia roboczego (to najrzadziej stosowany model, odpowiada tylko nielicznym przedsiębiorstwom).

Czysta przestrzeń poprawia wizerunek firmy

Dzięki regularnie wykonywanym kompleksowym usługom porządkowym biuro zawsze sprawia wrażenie schludnego i zadbanego. Ten stan przekłada się na lepszą ocenę przedsiębiorstwa przez odwiedzających je Klientów i kontrahentów.