Kolejna fala pandemii dobiegła końca i wraz ze zniesieniem restrykcji coraz więcej pracowników powraca do biur. Wraz z powrotem do pracy stacjonarnej lub hybrydowej pojawiają się pytanie o bezpieczeństwo biurowych przestrzeni. Czy są one zgodne z wysokimi standardami bezpieczeństwa i higieny, których nauczyliśmy się oczekiwać od przestrzeni publicznych? Czy gwarantują czystość niezbędną dla zdrowia pracowników? Czy są zarządzane w sposób zapewniający minimalizację ryzyka zakażenia się chorobami, które mogą być przenoszone między ludźmi w zamkniętych przestrzeniach wspólnych?
Kolejna fala pandemii dobiegła końca i wraz ze zniesieniem restrykcji coraz więcej pracowników powraca do biur. Wraz z powrotem do pracy stacjonarnej lub hybrydowej pojawiają się pytanie o bezpieczeństwo biurowych przestrzeni. Czy są one zgodne z wysokimi standardami bezpieczeństwa i higieny, których nauczyliśmy się oczekiwać od przestrzeni publicznych? Czy gwarantują czystość niezbędną dla zdrowia pracowników? Czy są zarządzane w sposób zapewniający minimalizację ryzyka zakażenia się chorobami, które mogą być przenoszone między ludźmi w zamkniętych przestrzeniach wspólnych?
Przygotowanie do powrotu pracowników
Od przeszło dwóch lat pandemia i obowiązujące restrykcje zmaksymalizowały liczbę pracowników pracujących z domu. Biura, jako potencjalne miejsca transmisji koronawirusa, dzielone były na sektory, obowiązywało w nich zakrywanie ust i nosa oraz pilnowanie dystansu. Teraz regulacje te przeszły do historii, lecz oczekiwania pracowników wobec środowiska, w którym pracują, nie wróciły do poziomu sprzed pandemii. Według przeprowadzonego jesienią 2021 roku badania “Global State of the Consumer Tracker” 56% pracowników cieszy się z powrotu do biura, lecz ogromna część z nich większe niż wcześniej znaczenie przywiązuje do warunków w jakich pracuje. Według tego badania czystość wyprzedziła w rankingu najważniejszych czynników zadowolenia z miejsca pracy nawet wygodne fotele i nowoczesny sprzęt.
Bardziej niż do tej pory pracownicy skupiają swoją uwagę na schludności i sterylności biurowych stanowisk oraz zgodności z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy. Regularne porządki i dezynfekcja nigdy nie były ważniejsze niż teraz i nigdy w większym stopniu nie decydowały o zaufaniu do firmy i jej prestiżu. Postpandemiczna świadomość sanitarna zostanie z nami z całą pewnością na długie miesiące, jeśli nie na lata.
Obowiązki Office Managera
Osoba na stanowisku Office Managera odpowiedzialna jest za organizację przestrzeni do pracy dla swoich współpracowników, jak również zaangażowanie odpowiedniej ekipy sprzątającej, która zajmie się pracami związanymi z utrzymaniem czystości. Upewnienie się, że kontrahent dysponuje odpowiednimi środkami o działaniu dezynfekcyjnym i kompetentną, doświadczoną kadrą, to ważne zadanie przy wyborze firmy sprzątającej. Zaufanie jakim się na co dzień obdarza firmę odpowiedzialną za utrzymanie czystości powinno być poparte jej renomą oraz wysokim standardem jakości pracy.
Ma to swoje przełożenie nie tylko na fizyczne, ale również psychiczne samopoczucie pracowników, którzy dla zachowania pełnej efektywności w trakcie realizacji obowiązków zawodowych powinni mieć poczucie bezpieczeństwa związane z przebywaniem w wygodnej, zdrowej i czystej przestrzeni biurowej.
BogoClean – sprzątanie biur Warszawa Wola, Żoliborz, Ochota, Mokotów
BogoClean to firma o dużym doświadczeniu w sprzątaniu przestrzeni biurowych. Operujemy na terenie Warszawy (Woli, Żoliborza, Ochoty, Mokotowa i nie tylko) oraz ościennych miejscowości. Dysponujemy doświadczonym, profesjonalnie przeszkolonym personelem oraz wysokiej jakości środkami czyszczącymi nowej generacji. Oferujemy usługi sprzątania i dezynfekcji w przestrzeniach biurowych o różnej powierzchni w godzinach dostosowanych do potrzeb klienta. Nasi pracownicy profesjonalnie i dyskretnie wykonując wszystkie zlecenia, zapewnią w Twoim biurze warunki, do których pracownikom będzie się chciało wracać. Skontaktuj się z nami już teraz aby poznać aktualną ofertę na sprzątanie biur Warszawa Wola, Żoliborz, Ochota i Mokotów.